هیئت فرهنگی مذهبی عشاق الزینب

آدرس : خیابان وحدت اسلامی پایین تر از بیمارستان رازی کوچه شهید حسن خندان مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع)

گالری عکس های منتخب هفته

وبلاگکد اوقات شرعیاوقات شرعی تهران

مناجات با خدا

زمزمه

 

دوباره باز ، آمدم شرمنده ، از خطا آکنده ، کن قبول از بنده ، توبه اش را

گنه تیر ، سمّی غفلت را ، سوی دل افکنده ، کن قبول از بنده ، توبه اش را

به لب ذکر و آوای منی ، تو خدای منی

توبه ها بشکستم ، غرق خجلت هستم ، بشنو سوز آهم ، روسیاهم

وای من ای وای من ، که چه ها کردم

تو مرا بخشیدی و من خطا کردم

لیکن امشب آمدم ، تا بگویم با غم ، در گذر از جرمم

ای تو روح و جانم ، مهربانم

******

اگر چه از ، معصیت رُسوایم ، غرق این دریایم ، من گدای عشق ، کربلایم

خداوندا ، ای علیّ اعلا ، بشنو این آوایم ، من گدای عشق ، کربلایم

غمین شاه بی کفنم ، من به سینه زنم

با دو چشمان تر ، یاد داغ دلبر ، آن صفای دلها ، سبط طاها

آنکه دور از خانه و ، از وطن مانده

بین مقتل غرق خون ، بی کفن مانده

ناله دارد مادرش ، یوسف پیغمبر ، یادگار حیدر

ای غریب مادر ، شاه بی سر

 

 

 

 

مناجات با خدا

زمزمه

(به سبک آسمون چشمام)

 

دستمو گرفتی ، به گنام نگاه نکردی

خیلی رو سیاهم ، تو منو رسوا نکردی

ای خدای مهربونم ، اشک چشم من روونه

این روزا همش میگردم ، باز به دنبال بهونه

بهونه ی بارون چشمام ، فقط یه ذکر یا حسینه

دلیل بخشش گناهام ، فقط یه ذکر یا حسینه

******

مستجابم کردی ، تا صدا زدم حسین جان

تشنه بودم گفتم : ایها الذبیح العطشان

تشنه لب سر تو روی پای مادر جوونت

بعد کشتنت رسیده ، وقت پیرهن کشونت

اونقدر تن تو پاره پاره ست ، که بوریا اثر نداره

یکی داره جلوی زینب ، سرت رو رو نیزه میذاره

 

دریافت سبک

 


 

 

مناجات با خدا

زمزمه - واحد

 

بنده ی شرمنده ی تو رسیده از راه ، باناله و آه

 لحظه به لحظه می خونه استغفرالله

ریسمان بندگی من گسسته شد

دلمویه ی توبه ی من پیوسته شد

می گن خدا واسه ش اجابت می کنه

هر کیی دلش بین دعا شکسته شد

بغض گلومو می شکونم ، منو می بخشی می دونم

تا که باز مرا هم بدی ، با گریه اینو می خونم

الهی العفو

******

خودت که خوب می دونی ای ، پروردگارم ، توکوله بارم

 آخه به غیر معصیت ، چیزی ندارم

یه عمره که بودم فقط یار گناه

روشونمه سنگینی بار گناه

دلی که روزی خونه ی تو بود حالا

شده نمایشگاه آثار گناه

می شنوی آه و سوزمو ، می بینی حال و روزمو

وا می کنم با تربت ، کرببلا من روزمو

الهی العفو

******

دل اسیر نوکرا ، در شور و شینه ، به زیر دینه

دم به دقیقه ذکر ما ، فقط حسینه

سرش پایینه پیش تو جمال بدر

مقام عشق تو آقا همیشه صدر

زیارت تو جوشن کبیر ماست

ایشالا قسمتم شه تو شبای قدر

حال دعا ازت می خوام ، سوز صدا ازت می خوام

می دونی که یه عمریه ، کرببلا ازت می خوام

الهی العفو

 

دریافت سبک

 


 

 

مناجات با خدا

زمزمه

 

ماه خداوند مهربونه ، ماه رمضونه

درخت رحمت زده جوونه ، ماه رمضونه

فرشته تو آسمون می خونه ، ماه رمضونه

یازده ماهه در انتظار ِ

رسیدن ماه رمضونیم

تا ریشه ی گناه بخشکه

میون روضه ها می خونیم

اغفرلنا ذنوبنا یا الله ، بحرمة سیدنا ثارالله

******

هر کی و دیدم از اصل و ریشه ، خدایی میشه

با لطف زهرا واسه همیشه ، خدایی میشه

چشمی که اشک روضه قاطیشه ، خدایی میشه

وقتشه که بشوریم از دل

سیاهی حرف گناهو

گرمای توبه خیلی فوری

آب می کنه برف گناهو

اغفرلنا ذنوبنا یا الله ، بحرمة سیدنا ثارالله

******

حساب کتابم پاکه تو محشر ، با عشق حیدر

کم ما میشه همیشه بیشتر ، به عشق حیدر

خدا می بخشه ماها رو آخر ، به عشق حیدر

افکار من در گیر و دار

فکر ابالفضل و حسینه

اکثر الاذکار دل من

ذکر ابالفضل و حسینه

اغفرلنا ذنوبنا یا الله ، بحرمة سیدنا ثارالله

 

دریافت سبک

 


 

 

مناجات با خدا

زمزمه

 

با اشکایی که شد دوباره جاری

میخوام بازم بهم محل بذاری

تا که نشم شرمنده بیشتر از این

یه وقت گناهام و به روم نیاری

خیلی خوبه که تارف و ، کنار بذارم رُک بشم

وقتشه خیلی حرفارو ، بهت بگم سبک بشم

توی مناجاتم دیگه ، سوزش آهی ندارم

خودت که بهتر می دونی ، جز تو پناهی ندارم

الهی من لی غیرک

******

ذکر لب همه ، الهی العفو

با اشک و زمزمه ، الهی العفو

إغفر ذنوبنا ، بحقّ حیدر

بحقّ فاطمه ، الهی العفو

وقتی که دل می شه پُر از ، حال و هوای خوب تو

سجاده مو پهن می کنم ، مثل همیشه رو به تو

واسه گناهای خودم ، ببین عزادارم هنوز

دل کَندم از همه ولی ، به تو امید دارم هنوز

الهی من لی غیرک

******

دلی که رفته زیر دین ، می بخشی

شده اسیر شور و شین می بخشی

یقین دارم که یا قدیم الاحسان

منو به حرمت حسین می بخشی

بنده ی روسیاهتم ، ولی به زیر دینتم

درسته من بدم ولی ، گریه کن حسینتم

به عشق کربلا فقط ، می خوام که سینه چاک بشم

خدا کنه تو این شبا ، با اشک روضه پاک بشم

الهی من لی غیرک

 

ابزار پرش به بالا