هیئت فرهنگی مذهبی عشاق الزینب

آدرس : خیابان وحدت اسلامی پایین تر از بیمارستان رازی کوچه شهید حسن خندان مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع)

گالری عکس های منتخب هفته

وبلاگکد اوقات شرعیاوقات شرعی تهران

مناجات با خدا

زمزمه

 

بنده ی روسیاه اومد ، بی کس و بی پناه اومد

برا یه نیم نیگاه اومد ، الهی العفو الهی العفو

قربون اون لطف و عطات ، من افتادم به دست و پات

نذار بیفتم از نگات ، الهی العفو الهی العفو

درسته که با گناهام خیلی دلت شکسته

ولی سر سفره ی تو بازم گدات نشسته

الهی العفو ، الهی العفو

******

ای غافر الذنوب من ، ای ساتر العیوب من

ای کاشف الکروب من ، الهی العفو الهی العفو

گناهامُ به روم نیار ، بذار بگم همین یه بار

یه شب ما رُ نجف بیار ، بحق حیدر بحق حیدر

چیزی به جز خوبی ازت تو زندگیم ندیدم

روم نمیشه که سرمُ بلند کنم، بُریدم

دلم گرفته ، دلم گرفته

******

بدون تو کجا برم ، بگو پیش کیا برم

کاش بشه کربلا برم ، بحق زینب بحق زینب

تا اسم کربلا میاد ، بوی خوش خدا میاد

نوکریتون به ما میاد ، جانم حسین جان جانم حسین جان

خیلی بده که نوکری تو کربلا نمیره

کاش بشه تو ماه رمضون جلو ضریح بمیره

قسمت کن آقا ، قسمت کن آقا

 

دریافت سبکچ




مناجات با خدا

زمزمه

 

دوباره اومدم خدا ، در خونت در می زنم

کبوتری خسته شدم ، تو روضه ها پر می زنم

مهمونتم ، ممنونتم راهم میدی

صدات زدم ، بازم صدامو شنیدی

شرمندتم ، آخه گناهامو دیدی

گفتی خودت ، من تو دل شکسته ام

حالا ببین ، که روبروت نشسته ام

داد می زنم ، من از گناهام خسته ام

یا ربنا اغفرلنا یا رب الهی العفو

******

برس به داد دل این ، بنده ی رو سیات خدا

تا اینجا اومدم بذار ، گریه کنم برات خدا

ببخش منو ، نذار خجالت بکشم

بذار منم ، مثل خوبات درست بشم

جون حسین ، نجات بده از آتشم

حسینی که ، مادرشو صدا می زد

اون وقتی که ، رو خاکا دست و پا می زد

نفس نفس ، به خاطر خدا می زد

یا ربنا اغفرلنا یا رب الهی العفو

 

دریافت سبک





مناجات با خدا

زمزمه

 

الهنا ، اِغفر لنا ذُنوبنا ، این رمضان در گذر از گناه ما

ما که شدیم مهمان سفره ی شما ، ناله زنیم یا ربّنا یا ربّنا

جرم و خطا همسایه ام شده ، بار گناه سرمایه ام شده

شرمنده ام ای خالق ِ همه ، از تو و اولاد ِ فاطمه

یا الله ، بگذر ز جُرم ِ بنده ات ، بنده ی بیچاره و شرمنده ات

یا الله اِغفر لنا ذُنوبنا

******

اِن شاءالله ، در ماه قرآن و دعا ، خدا ببخشد جرم و عصیان مرا

به حقّ آن غریب دشت کربلا ، آنکه شده با لب ِ تشنه سرجدا

به ناله ی محزون مادرش ، دمی که شد به نیزه ها سرش

کعب ِ نی و دشمن ِ بی حیا ، اشک سرخ چشم ِ دخترش

این باشد ذکر تمام ِ عالمین ، واویلا غریب کربلا حسین

واویلا غریب کربلا حسین

 

دریافت سبک





مناجات با خدا

زمزمه

 

شده ام به بند غفلت اسیر

هستم از فرط عصیان سر به زیر

به حقّ حضرت نعم الامیر

اجرنا من النّار ِ یا مجیر

اجرنا من النّار ِ یا مجیر

******

رمضان ماه ِ باران ِ رحمت

رمضان ماه ِ خوب ِ مغفرت

یا رب به حقّ قرآن و عترت

نگاهی کن به این عبد فقیر

اجرنا من النّار ِ یا مجیر

******

ای خدا هستم رو سیاه ِ تو

آمدم در ظلّ ِ پناه ِ تو

از عطر نسیم نگاه تو

بگیرد جان بوی مُشک و عبیر

اجرنا من النّار ِ یا مجیر

******

از ازل بر لطف ِ تو دل بستم

مهربان به راه ِ تو نشستم

اگر چه غرق گناهم ، هستم

عاشق آن محبوب ِ بی نظیر

اجرنا من النّار ِ یا مجیر

******

الهی حقّ گلهای پرپر

به حقّ شهید ِ گشته بی سر

حسین آن نور ِ چشم ِ پیغمبر

آن که شد بر تنش کفن حصیر

اجرنا من النّار ِ یا مجیر

 

دریافت سبک




نظرات  (۱)

ابزار پرش به بالا