هیئت فرهنگی مذهبی عشاق الزینب

آدرس : خیابان وحدت اسلامی پایین تر از بیمارستان رازی کوچه شهید حسن خندان مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع)

گالری عکس های منتخب هفته

وبلاگکد اوقات شرعیاوقات شرعی تهران

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

مجلس هفتگی هیئت فرهنگی مذهبی عشاق الزینب(س)

جلسه آموزش قرآن کریم توسط استاد کسمایی

سخنرانی توسط حجت الاسلام والمسلمین سید علی مولوی

قرائت دعای پرفیض کمیل توسط حاج محمدرضایوشی

پنجشنبه شب مورخ 94/3/28 ازساعت22الی23/30

مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع)


پوستر برنامه در ادامه مطالب


در این نوشتار به یاد کرد ذاکر و مداحی می پردازم و با گرامیداشت خاطره شکوهزاد او سخن می گوییم که خود خادم دین و اهل بیت علیهم السلام بود و از هر فرصتی برای یادآوری خاندان رسول گرامی اسلام استفاده می کرد. فریادگر عشق ولایت برفراز چهارپایه بود، یا درکرانه  منبر.  مخالف هوای نفس بود نه مطیع هوای نفس و نوحه هایش با سبک و سیاقی خاص یادآور سرود جاوید هیهات مناالذله .

مرحوم اکبر سادات سرکی معروف به «حاج اکبر ناظم» از مداحان مطرح و مشهور تهران قدیم و حسینیه قنات آباد بوده که نغمه های بیادماندنی و شورآفرین عزاداری او سالهاست رونق مجالس عزاداری است.

بقیه در ادامه مطالب

 

دومین شماره هفته نامه سنگر محله با مضامین متنوع فرهنگی و اجتماعی منتشر شد.

جهت رویت به ادامه مطالب مراجعه فرمائید.


 

با سلام خدمت همه کاربران محترم ،‌به استحضار میرساند با تلاش واحد فرهنگی هیئت فرهنگی مذهبی عشاق الزینب(س) و با هدف اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و ترویج مدح در خور حضرات ائمه اطهار(ع) و همچنین مناجات خوانی با سبک های شکیل و سنگین، از این به بعد بصورت مداوم (ان شاءالله) اشعار و سروده هایی با ارائه سبک آن جهت استفاده ذاکرین محترم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در این سایت قرار خواهد گرفت .

امید است این کار به ترویج اشعار و سبک های شایسته حضرات معصومین (ع) در جامعه ذاکرین اهل بیت(ع) بیانجامد و گامی هرجند کوچک در راه اشاعه فرهنک عزاداری سنتی و قابل تقدیر آل الله(ع) برداریم .

اشعار به همراه سبک آن در ادامه مطالب


به گزارش روابط عمومی هیئت عشاق الزینب (س) با تلاش واحد فرهنگی این هیئت هفته نامه نامه ای با نام سنگر محله منتشر گردید. مقرر شده این هفته نامه بصورت مداوم و هفتگی با رویکرد مسائل اجتماعی و فرهنگی تولید و در بین اعضای هیئت و مسجد پخش شود. فعلا این هفته نامه بصورت رایگان در بین اعضا منتشر خواهد شد.

شماره اول این هفته نامه را میتوانید در ادامه مطالب ملاحظه فرمائید.



همچون سنوات گذشته جشن میلاد امام زمان (عج) در هیئت فرهنگی مذهبی عشاق الزینب (س) برگزار شد.در این جشن باشکوه که در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی غدیر برگزار شد با تلاوت قرآن کریم توsط استاد کسمائی آغاز و پس از استفاده از بیانات خطیب ارجمند جناب حجت الاسلام و المسلمین سید علی مولوی از برنامه تواشیح و همخوانی استفاده شد و پس از آن برادران حاج محمد رضا یوشی ، حاج امیر بیک زاده و کربلایی سید محمد ظهیرالدینی به مدیحه سرائی و مولودی خوانی پرداختند .

همچنین در این مجلس مسابقه فرهنگی بین حاضرین برگزار شد و جوایز ارزشمندی نیز به عزیزان شرکت کننده اهدا گردید.

این برنامه با اسقبال پر شور براداران و خواهران محله سادات مواجه شد.


(گزارش تصویری در ادامه مطالب)

ابزار پرش به بالا