هیئت فرهنگی مذهبی عشاق الزینب

آدرس : خیابان وحدت اسلامی پایین تر از بیمارستان رازی کوچه شهید حسن خندان مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع)

گالری عکس های منتخب هفته

وبلاگکد اوقات شرعیاوقات شرعی تهران

وفات حضرت معصومه (س)

زمزمه

 

افسردگی و غصه و دردم

معلومه از این چهره ی زردم

دیگه دارم دق می کنم کجایی ای پشت و پناهم

ای تکیه گاه بی کسیم بیا ببین بی تکیه گاهم

بیا ببین که توی این دیار غربت چش به راهم

)جانم رضا4( جان

******

قدم رو چشمام بذاری ای کاش

یک ساله که ندیدمت داداش

حسرت دیدن توئه که خواهرت رو میده آزار

این لحظه های بی کسی خیلی نفس گیره و دشوار

بیاد زینب دوباره چشام شده بارونی و زار

)جانم رضا4( جان

******

اینجا همه حُرمتم و دارن

رو زخم دل زخمی نمی ذارن

غصه نخور اینجا همه به فکر خواهر تو هستن

اما توی کرببلا حرمت زینب و شکستن

وقتی که تنها دیدنش نامحرما دستاشو بستن

)واویلتا3( آه و واویلا

******

حمله به کاروان و که دیدم

یک ذره از غمش رو فهمیدم

به غصه مبتلا شدم ولی سرِ به نِی ندیدم

غارت جسمی بی سر و برای مُلک ری ندیدم

طشت طلا و خیزرون ، میون بزم مِی ندیدم

)جانم حسین4( جان

 

 

 

وفات حضرت معصومه (س)

زمینه

 

کجایی ای برادر من ، ای نور چشمای تر من

خواهر تو داره میمیره ، بیا دمی بالاسرمن

بیا ببین که زار و محزونم

بیاد ماه روی تو بارونم

شهادتینمو دارم میخونم

برادرم رضا کجایی؟

امون امون از این غریبی ، ای دل

******

روی لبم شرار آه و ، به در می‌دوزم این نگاه و

به عشق دیدن تو بوده ، که اومدم این همه راه و

حالا که مجبورم تو راه می مونم

خدا رو شکر تو شهر قم مهمونم

به زیر لب رضا رضا میخونم

برادرم رضا کجایی؟

امون امون از این غریبی ، ای دل

******

اگه غریب و دلشکستم ، اگه تو شهر غربت هستم

داغ دیده ام ولی برادر ، طناب نبست کسی به دستم

تا اومدم تو شهر قم غوغاشد

محمل من تو موج گل پیداشد

اجر رسالت نبی اجرا شد

برادرم رضا کجایی؟

امون امون از این غریبی ، ای دل

******

معجر من نرفت به غارت ، دیگه نبردنم اسارت

خیال تو راحت برادر ، نشد به خواهرت جسارت

به من نشد جسارت امازینب

کوفه و شام چه کرده اند با زینب

بزم شراب و عمه ی ما زینب

امون از اینهمه مصیبت

امون امون از این غریبی ، ای دل

 

دریافت سبک

 


 

 

وفات حضرت معصومه (س)

شور

 

بی بی جان ، بخدا به لطف تو مدیونم

بی بی جان ، پای نوکری تو می مونم

بی بی جان ، بذا تا همه بگن دیوونم

بی بی جان ، تو کریمه ای و من بیچاره

بی بی جان ، غم وغصه رو سرم آواره

بی بی جان ، این گدافقط شمارو داره

قرار قلب زارم ، حضرت معصومه

فقط تویی دلدارم ، حضرت معصومه

خدایی دوست دارم ، حضرت معصومه

یا حضرت معصومه

حضرت معصومه

******

بی بی جان ، تو دوای بدترین دردایی

بی بی جان ، تو مثال حضرت زهرایی

بی بی جان ، تو قرار این دل شیدایی

بی بی جان ، به تو وبرادرت محتاجم

من مثله ، موجیم که بین این امواجم

شبهای ، حرمت میشه شب معراجم

زیارت رویامه ، حضرت معصومه

بهشت این دنیامه ، حضرت معصومه

برادرت مولامه ، حضرت معصومه

یا حضرت معصومه

حضرت معصومه

******

بی بی جان ، با شما ردیفه کاروبارم

بی بی جان ، میدونی که تشنه دیدارم

بی بی جان  ، همهْ زندگیمو از تو دارم

بی بی جان ، تو عزیز حضرت سلطانی

بی بی جان ، تو شکوه قطره بارانی

بی بی جان ، تو پناه مردم ایرانی

تو عمه ساداتی ، حضرت معصومه

تو باب هر حاجاتی ، حضرت معصومه

تو قبله طاعاتی ، حضرت معصومه

یا حضرت معصومه

حضرت معصومه

 

دریافت سبک

 

ابزار پرش به بالا